Ledig stilling

bannerfarge

Leder – avdeling for forvaltningsrevisjon og selskapskontroll

Vi søker en engasjert og resultatorientert leder til avdeling for forvaltningsrevisjon.
Avdelingens hovedarbeidsoppgaver er å utføre systematiske undersøkelser av kommuner og selskapers regeletterlevelse, økonomi, produktivitet og måloppnåelse (compliance og performance audit). Resultatene av våre undersøkelser behandles av kontrollutvalgene og i kommunestyrene.
 
Arbeidsoppgaver
  • Lede og utvikle avdelingen og medarbeiderne
  • Faglig ansvar og oppdragsansvar innenfor avdelingens fagfelt
  • Personalansvar for seksjonens medarbeidere
  • Forbedring og digitalisering av avdelingens oppgaver
  • Bidra til å utvikle selskapet ut over eget fagområde 

Kvalifikasjoner
  • Høyere utdanning innen samfunnsvitenskap, økonomi eller juss
  • Solid kunnskap om offentlig sektor
  • Erfaring og gode resultater innenfor utredning, evaluering, analyser eller revisjon  
  • Interesse for digitalisering og forbedringsarbeid 
  • Svært gode muntlige og skriftlige ferdigheter
  • Relevant ledererfaring 

Vi søker en strukturert leder med høy arbeidskapasitet og som vil kunne videreutvikle og motivere medarbeiderne. Du må ha erfaring med og forståelsen av å jobbe i skjæringspunktet mellom politikk og administrasjon.

Vi tilbyr
  • En spennende lederjobb der du får anledning til å videreutvikle et selskap med en viktig demokratisk funksjon
  • Lønn etter avtale, fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning
  • Godt arbeidsmiljø og fine kontorer sentralt plassert ved jernbanestasjonen på Jessheim


 

Opplysning om stillingen


Revisjonssjef Nina Neset
tlf 92 40 08 32

Søknad med CV sendes til postmottak@romerikerevisjon.no.

Søknadsfrist:   17.11.2020

 
Lik denne siden
Vi hjelper kommunene med:
Regnskapsrevisjon
Forvaltningsrevisjon
Selskapskontroll
Undersøkelser/granskning
Foredrag
Konsulenttjenester
Send oss en forespørsel: